Loading

Arş.Gör.

Volkan GÖKTAŞ

İşletme Fakültesi

İşletme Bölümü

İletişim

vgoktas@sakarya.edu.tr

1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Volkan Göktaş Emre Erol Remzi Altunışık Kadir Ardıç - Social Marketing in Charitable Giving Intentions: A Serial Mediation Model - Marketing and Management of Innovations - pp.21 - DOI : http://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-02 - 2019
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 ABDULKADİR GÜMÜŞ; ABDULMENAF KORKUTATA; VOLKAN GÖKTAŞ; - Üst Düzey Yöneticilerin Demografik Özellikleri İle Liderlik Tarzı Arasında İlişki: Sakarya Ve Kocaeli İlindeki Turizm İşletmelerinde Bir Araştırma - E-JOIR - Vol.3 - pp.53-70 - 2015
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Volkan Göktaş; Remzi Altunışık - Marka İmajı ve Bağış Yapma Eğilimi Arasındaki İlişkide Güvenin Aracı Rolü: Kar Amacı Olmayan Organizasyonlara Yönelik Bir Araştırma - 2021
2 Volkan Göktaş; Nihle Göktaş - Algılanan Firma Yenilikçiliğinin Marka Denkliği Üzerindeki Etkisi: GSM Firmaları Örneği - 2018
3 Volkan Göktaş; Remzi Altunışık - A Study on the Effects of Trust, Attitudes, Empathy and Psychological Benefits on the Preference of Nonprofit Organizations for Donation - 2016
4 Volkan Göktaş; Remzi Altunışık - The Impact of Attitudes Towards Charitable Organizations on Tendency to Prefer Nonprofit Organizations to Give: The Mediation Role of Trust - 2016
5 Volkan Göktaş; Remzi Altunışık - Nonprofit Brand Image and Its Relationship With Charitable Giving Intention - 2016
6 Volkan Göktaş; Remzi Altunışık - The Public Trust in Third Sector and Its Impact on Nonprofit Brand Image - 2016
7 VOLKAN GÖKTAŞ; REMZİ ALTUNIŞIK; - KİŞİLERİN BAĞIŞ YAPMA EĞİLİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - 2014
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Volkan Göktaş; Remzi Altunışık - Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik: Güncel Konular ve Yaklaşımlar - Efe Akademik Yayıncılık - pp.197-220 - 2022
KİTAPLAR
Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik Güncel Konular ve Tartışmalar
Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik Güncel Konular ve Tartışmalar
BİLDİRİLER
Marka İmajı ve Bağış Yapma Eğilimi Arasındaki İlişkide Güvenin Aracı Rolü: Kar Amacı Olmayan Organizasyonlara Yönelik Bir Araştırma
Algılanan Firma Yenilikçiliğinin Marka DenkliğiÜzerindeki Etkisi: GSM Firmaları Örneği
A Study on the Effects of Trust, Attitudes, Empathy and Psychological Benefits on the Preference of Non-Profit Organizations for Donation
The Impact of Attitudes Towards Charitable Organizations on Tendency to Prefer Nonprofit Organizations to Give The Mediating Role of Trust
Nonprofit Brand Image and Its Relationship With Charitable Giving Intention
The Public Trust in the Third Sector and Its Impact on Nonprofit Brand Image
Kişilerin Bağış Yapma Eğilimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
MAKALELER
SOCIAL MARKETING IN CHARITABLE GIVING INTENTIONS: A SERIAL MEDIATION MODEL
Üst Düzey Yöneticilerin Demografik Özellikleri ile Liderlik Tarzı Arasındaki İlişki: Sakarya ve Kocaeli İlindeki Turizm İşletmelerinde Bir Araştırma